Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 Bestellen
 

Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door op de informatiepagina van het product te klikken op de button maak uw keuze , daarna  "voeg  toe aan  winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [doorgaan met winkelen  ] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "bestelling afronden" te klikken.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelmandje liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten  en het bedrag in uw winkelmandje. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje bij het artikel aan te klikken . Daarna kunt u of de bestelling afronden of doorgaan met winkelen.  U kunt het aantal stuks van een product wijzigen met de pijltjes naar boven.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres goed heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail van. Als uw bestelling is verzonden krijgt u hier ook bericht van. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Mocht u geen bevestiging per mail van uw bestelling hebben ontvangen neemt u dan contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
U kunt contact met ons opnemen via e mail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dat verschilt per bestelling. Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. Daarom kiezen wij bij hello4kids voor ideal, vooraf overmaken en betalen bij afhalen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt  vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode's die worden aangeboden op de website.

 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u heeft besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

Artikel uitverkocht, kan ik bijbestellen?

Dat is afhankelijk van het artikel dat u bestelde, neem daarover even contact op.


 Bezorgen

11.Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 1-2 werkdagen binnen Nederland.

2-5 werkdagen Belgie, tenzij anders vermeld.

Voor levering van producten werken wij met  Post NL zij zullen uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u aanbieden.

 

12. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Geeft het af bij de buren.

13. Wat betaal ik aan verzendkosten? we verzenden alleen met track en trace.

verzendingen beragen € 7,25 mocht u denken dat het door de brievenbus past en u wilt het op eigen risico anders laten verzenden kunt u contact opnemen.

Pakjes voor Belgie € 11,50

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 7 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld.

Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen .

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 14 kalenderdagen,  meer hierover staat vermeld bij de algemene voorwaarden en retourneren.

 Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op 4 manieren betalen:

via iDEAL, Paypall via vooraf overmaken en betalen bij afhalen. (op ons adres in Kaatsheuvel)

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Via deze betaalmethode heeft u uw bestelling het snelste in huis.

Wat is vooraf overmaken?
Als u kiest voor de betaalmethode vooraf overmaken, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Bij vooraf overmaken geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met ons.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

Krijg ik korting als een product niet naar behoren is?

Wij doen niet aan korting wij sturen een  nieuw product of u krijgt uw aankoop bedrag retour (als het artikel niet is gedragen) Anders proberen we een andere oplossing te vinden, zoals reparatie of ruilen. Wij geven geen geld retour bij gedragen artikelen. 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2010 - 2023 Hello4kids gelegenheidskleding voor kinderen - ceremonie kleding - doopkleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel